Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego

washLAB

I. Postanowienia ogólne, kontakt z właścicielem sklepu

1. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepu

internetowego washLAB, działającego pod adresem www https://washlab.pl.

2. Właścicielem Sklepu jest Aleksandra Lademann-Wolecka, przedsiębiorca prowadzący

działalność gospodarczą pod firmą Aleksandra Lademann-Wolecka z siedzibą pod

adresem: Reymonta 16, 80-290 Gdańsk wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o

Działalności Gospodarczej, NIP: 9571182849, REGON: 540546330 (dalej

„Sprzedawca”).

3. Dane kontaktowe Sprzedawcy są następujące:

Adres do kontaktu: Reymonta 16, 80-290 Gdańsk

Adres e-mail: kontakt@washlab.pl

Numer telefonu: 516183623 (godziny obsługi telefonicznej klientów – w zakładce

Kontakt).

Punkt kontaktowy do komunikacji z organami państw członkowskich UE, Komisją

Europejską, Radą Usług Cyfrowych: kontakt@washlab.pl. Komunikacja może być

prowadzona w języku polskim.

II. Wymagania techniczne

1. W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie:

i. komputera lub innego urządzenia z przeglądarką internetową;

ii. dostępu do sieci Internet;

iii. aktywnego adresu e-mail.

III. Dane osobowe

1. Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Sprzedawca.

2. Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów, jak i innych osób

korzystających ze strony internetowej Sklepu można przeczytać w Polityce prywatności .


IV . Zawarcie umowy sprzedaży, konto klienta

1. Sklep umożliwia zakup towarów (dalej „Towary”),, uwidocznionych na stronie

internetowej Sklepu, w dwóch trybach:

i. bez rejestracji;

ii. z założeniem konta w Sklepie.

W obu przypadkach w celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru Towarów w

Sklepie, odpowiednim przyciskiem dodać je do „Koszyka” i kontynuować procedurę

składania zamówienia poprzez wybór odpowiednich opcji (sposób dostawy i płatności).

2. Informacje o produktach w Sklepie, tj. opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia

umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.

3. Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu zamówienia wszystkich

wymaganych danych koniecznych do wykonania umowy i ewentualnie (na życzenie

klienta) także danych do wygenerowania faktury V AT.

4. Jeśli klient zdecyduje się założyć konto w Sklepie (dalej „Konto”), rejestracja jest

jednorazowa, a adres poczty e-mail oraz wybrane przez klienta hasło są podstawą do

późniejszego logowania. Szczegóły udostępniania przez Sprzedawcę usługi cyfrowej

prowadzenia Konta dostępne są poniżej w Regulaminie Konta. Sklep umożliwia

logowanie się do Konta również poprzez social media i/lub konto użytkownika w

systemie Google. Po zalogowaniu do Konta, klient posiada dostęp do historii swoich

zamówień, a przy kolejnych zamówieniach nie musi ponownie wypełniać formularza

zamówienia swoimi danymi osobowymi.

5. Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z

posiadania konta. W tym celu należy wysłać swoją rezygnację na adres e-mail:

kontakt@washlab.pl.

6. Zatwierdzenie przez klienta zamówienia przyciskiem „Kupuję i płacę” (lub innego o

tożsamym brzmieniu) oznacza:

a. złożenie Sprzedawcy oferty zakupu Towarów zgodnie z opcjami wybranymi w

zamówieniu oraz zgodnie z niniejszym Regulaminem,

b. akceptację obowiązku dokonania zapłaty ceny Towarów oraz kosztów ich

dostawy.

7. Do zawarcia umowy sprzedaży (dalej „Umowa”) dochodzi z chwilą przyjęcia

zamówienia przez Sprzedawcę do realizacji (przyjęcie oferty klienta), o czym

Sprzedawca informuje poprzez wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia

zamówienia do realizacji.

8. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Towaru (w całości bądź w części),

Sprzedawca poinformuje o tym klienta – nie dochodzi wówczas do zawarcia Umowy.

Sprzedawca poinformuje klienta jednocześnie o istniejących możliwościach innego

sposobu realizacji zamówienia, np. częściowej realizacji zamówienia lub oczekiwania na

uzupełnienie przez Sprzedawcę stanów magazynowych. Jeżeli zamówienie zostało

wcześniej opłacone przez klienta, a nie jest możliwe do realizacji, Sprzedawca niezwłocznie zwraca klientowi dokonane płatności (stosownie do zakresu anulowania

zamówienia).;

9. Sprzedawca przekazuje klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na trwałym nośniku

najpóźniej w momencie dostarczenia Towaru

10. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w

jego dostawie powstałe w wyniku podania przez klienta niepełnego / błędnego adresu

dostawy lub braku podania innych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.

11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy

klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości co do ich

poprawności. W takim przypadku Sprzedawca (jeśli to możliwe) podejmie próbę

kontaktu z klientem, celem weryfikacji prawdziwości podanych danych.

V . Ceny i metody płatności

1. Ceny Towarów podawane są w walucie złoty polski (PLN) oraz w kwocie brutto, tj. wraz

z podatkiem V AT.

2. Koszt dostawy Towarów podawany jest osobno w koszyku Sklepu, w zależności od

sposobu dostawy wybranego przez klienta.

3. Dostępne metody płatności opisane są na stronie Sklepu w zakładce „Formy płatności”

oraz prezentowane są klientowi na etapie składania zamówienia (w koszyku).

4. Sklep oferuje następujące metody płatności:

a. tradycyjny przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy

b. szybki przelew elektroniczny / BLIK / płatność tzw. wirtualnym portfelem – za

pośrednictwem platformy płatniczej:

PayU

Przelewy24

c. płatność kartą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic

d. za pobraniem (przesyłka pobraniowa)

Sklepu

5. Jeżeli klient wybrał płatność zwykłym przelewem bankowym, zapłata za zamówienie

powinna nastąpić w terminie 7 dni od jego złożenia. W braku zapłaty w w/w terminie,

Umowę uważa się za niezawartą. Zdanie poprzednie nie dotyczy sytuacji, gdy

Sprzedawca oferuje klientom płatność odroczoną/płatność w ratach za pośrednictwem

zewnętrznego partnera.

VI. Dostawa towarów. Dostawa Towarów odbywa się wedle wyboru klienta:

za pośrednictwem firmy kurierskiej

do paczkomatów InPost

odbiór osobisty

2. Klient może również dokonać odbioru zamówienia:

a. osobiście w siedzibie firmy Sprzedawcy

3. Za wyjątkiem Towarów odbieranych przez klienta osobiście, zamówienie uważa się za

zrealizowane z chwilą nadania przesyłki do klienta (powierzenia przesyłki

przewoźnikowi trudniącemu się przewozem). Dokładny rzeczywisty termin doręczenia

przesyłki określa przewoźnik.

4. Towary wysyłane są przez Sprzedawcę w terminie do 1 dni roboczych, chyba, że w

opisie produktu podczas składania zamówienia przez klienta podano wyraźnie inny

termin. Szczegółowe terminy realizacji podane są na stronie Sklepu w zakładce „Czas

realizacji zamówienia”.

5. Sprzedawca standardowo obsługuje zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej za

pokryciem kosztów wskazanych na stronie Sklepu w zakładce “Czas i koszty dostawy”.

VII. Odstąpienie od umowy

1. Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o

prawach konsumenta (dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) posiada ustawowe

prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania,

bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa poniżej.

2. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał w w/w

terminie, oświadczenie:

w formie elektronicznej na adres: kontakt@washlab.pl lub

w formie pisemnej na adres: Reymonta 16, 80-290 Gdańsk.

3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru dostępnego

tutaj, przy czym użycie wzoru nie jest obowiązkowe. Sprzedawca niezwłocznie prześle

klientowi w formie e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od

umowy.

4. Następnie w terminie kolejnych 14 dni klient powinien na własny koszt odesłać zwracane

Towary na adres pocztowy ul. Potokowa 21H, 80-283 Gdańsk.

5. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o

odstąpieniu od umowy, dokona na rzecz klienta zwrotu:

ceny Towaru;

kosztów pierwotnej przesyłki Towaru do klienta według najtańszego zwykłego

sposobu dostarczenia rzeczy, oferowanego w Sklepie.6. Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu, gdy otrzyma

Towar z powrotem, albo co najmniej klient dostarczy Sprzedawcy dowód odesłania

rzeczy.

7. Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie

zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się

na inne rozwiązanie.

8. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru, jeżeli

przed złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy używał Towaru w sposób inny

niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

VIII. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru

1. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Umów o dostarczenie

Towarów:

a. nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta

/Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego lub służących zaspokojeniu jego

zindywidualizowanych potrzeb (towary personalizowane);

b. ulegających szybkiemu zepsuciu lub o krótkim terminie przydatności do użycia

(towary szybko psujące się);

c. dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie to zostało

otwarte przez klienta, a towaru po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze

względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych (towary

zapakowane ze względów higienicznych);

d. nagrań dźwiękowych, wizualnych albo programów komputerowych,

dostarczanych na nośniku materialnym (np. płyta CD) w zapieczętowanym

opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

e. które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie

połączone z innymi towarami (np. materiały budowlane, jeśli zostały użyte);

f. dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę

(prasa papierowa);

g. których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca

nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do

odstąpienia od umowy;

h. napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawarciu

umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30

dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie

ma kontroli.

IX. Reklamacje


1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi Towary zgodne z Umową.

2. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi

odpowiedzialność za zgodność Towarów zgodnie z przepisami ustawy o prawach

konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na

zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.

3. Reklamacje mogą być składane:

w formie elektronicznej na adres: kontakt@washlab.pl

lub w formie pisemnej na adres: ul. Reymonta 16, 80-290 Gdańsk.

4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie

lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.

5. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument

i Przedsiębiorca Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed

sądem powszechnym) skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania

reklamacji i dochodzenia roszczeń.

6. W powyższym celu można:

i. zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o

wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia

sporu,

ii. skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta

lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona

konsumentów,

iii. zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o

rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,

iv. skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution), która służy do

internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i

przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczy zobowiązań wynikających z umowy

zawartej przez internet. Więcej informacji o platformie ODR można znaleźć

tutaj. Uwaga! Platforma ta nie przyjmuje nowych skarg od 20 marca

2025r., a jej funkcjonowanie zakończy się 20 lipca 2025 r.

7. Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i

dochodzenia roszczeń można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i

Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/.

X. Opinie o produktach

1. W Sklepie istnieje możliwość dodania przez klienta opinii o produkcie (dalej „Opinie”).

2. Opinie dodawane przez klienta powinny być legalne w rozumieniu aktu o usługach

cyfrowych (DSA) oraz zgodne z dobrymi obyczajami, co oznacza, że nie można

zamieszczać Opinii:

o charakterze bezprawnym;sprzecznych z dobrymi obyczajami, a w szczególności: zawierających treści

obraźliwe, pornograficzne, obrażające uczucia religijne, wzywające do nienawiści

rasowej, etnicznej, wyznaniowej;

naruszających praw innych osób, w tym w szczególności majątkowych i

osobistych praw autorskich oraz prawa do prywatności;

zawierających treści lub elementy graficzne o charakterze komercyjnym,

reklamowym, dotyczące produktów innych niż oferowane w Sklepie.

3. Sprzedawca i/lub dostawca zewnętrznego programu do badania satysfakcji klienta /

opinii klienta może moderować Opinie, co oznacza, że Opinie niezgodne z Regulaminem

nie będą opublikowane lub mogą być usunięte.

4. W przypadku zablokowania lub usunięcia Opinii, Sprzedawca poinformuje o tym klienta,

podając uzasadnienie. W takim przypadku klient może złożyć odwołanie na zasadach

opisanych w punkcie X. 5 Regulaminu.

5. Odwołania od decyzji dotyczących Opinii (dalej “Odwołanie”) mogą być składane:

w formie elektronicznej na adres: kontakt@washlab.pl

lub w formie pisemnej na adres: ul. Reymonta 16, 80-290 Gdańsk.

Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie Odwołania

(jeżeli osoba skladająca Odwołanie udostępniła Sprzedawcy adres e-mail). Sprzedawca

rozpatrzy Odwołanie w takiej formie, w jakiej zostało ono złożone (pisemnie lub poprzez

wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania Odwołania.

6. Każda osoba odwiedzająca Sklep ma możliwość złożenia Sprzedawcy zawiadomienia

(dalej “Zawiadomienie”), jeśli uważa, że w Sklepie w ramach Opinii zamieszczono

nielegalną treść nielegalną w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA) lub

sprzeczną z Regulaminem. Zawiadomienia powinny być składane w formie

elektronicznej na adres: kontakt@washlab.pl.

7. Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie

Zawiadomienia. Sprzedawca rozpatrzy Zawiadomienie w terminie 14 dni od jego

otrzymania, podając uzasadnienie. Od decyzji Sprzedawcy rozpatrującej Zawiadomienie

osoba, która je złożyła, może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w punkcie X. 5

Regulaminu.

8. W przypadku niezadowolenia ze sposobu rozstrzygnięcia przez Sprzedawcę Odwołania,

osoba składająca Odwołanie ma możliwość skorzystać z pozasądowych sposobów

rozstrzygania sporów, o których mowa w akcie o usługach cyfrowych (DSA).

9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Opinie zamieszczane w Sklepie przez

klientów, pod warunkiem, że:

nie posiada wiedzy o tym, iż Opinia jest nielegalną treścią;

niezwłocznie podejmuje odpowiednie działania w celu usunięcia lub

uniemożliwienia dostępu do nielegalnych treści, gdy uzyska taką wiedzę lub

wiadomość, w szczególności Sprzedawca niezwłocznie rozpatruje Zawiadomienia.

XI. Postanowienia końcowe

1. Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.

2. Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza

uprawnień konsumenta (i Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego) wynikających z przepisów

prawa.

3. Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiany

takie mają zastosowanie do zamówień złożonych po opublikowaniu nowej wersji

Regulaminu, a w przypadku (i) wcześniej zawartych Umów o świadczenie usługi

cyfrowej lub usługi elektronicznej, a także w przypadku (ii) klientów posiadających

Konto w sklepie – klient będzie powiadomiony o zmianie Regulaminu i możliwości nie

zaakceptowania nowej treści.

4. Regulamin obowiązuje od dnia 02-04-2025 r.





Regulamin Konta w sklepie washLAB

Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą

1. Niniejszy regulamin konta („Regulamin Konta”) określa zasady i warunki korzystania z

konta klienta („Konto”) w sklepie internetowym washLAB („Sklep”).

2. Niniejszy Regulamin Konta stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu

ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Konta jest usługą dodatkową i

poboczną w stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom

zakupu Towarów. Usługa prowadzenia Konta jest nieodpłatna.

3. Regulamin Konta stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie

nieuregulowanym w Regulaminie Konta, do usługi tej stosuje się postanowienia

Regulaminu Sklepu.

4. Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Konta są takie same jak w

przypadku Sklepu:

Reymonta 16, 80-290 Gdańsk

e-mail: kontakt@washlab.pl

tel.: 516183623

Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Konta1. Wymagania techniczne dla korzystania z usługi Konta są takie same, jak dla korzystania

ze Sklepu i wskazane zostały w punkcie II.1. Regulaminu Sklepu.

2. Korzystając z Konta klient Sklepu ma możliwość:

a. zapisać i przechowywać na Koncie swoje dane osobowe (w tym adres

dostawy), co umożliwia dokonywanie kolejnych zakupów w Sklepie bez

konieczności ponownego uzupełniania formularza adresowego,

b. wglądu w historię swoich zamówień,

c. wglądu w status realizacji zamówienia.

III. Umowa o świadczenie usługi Konta, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Konta

1. Założenie Konta przez klienta jest jednoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie

usługi elektronicznej na czas nieokreślony. Klient może w każdej chwili zrezygnować z

posiadania Konta bez podawania przyczyny. W tym celu należy skontaktować się ze

Sprzedawcą elektronicznie na adres kontakt@washlab.pl. Klient posiada także ustawowe

prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta w terminie 14 dni

od jej zawarcia.

IV . Reklamacje

1. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi

odpowiedzialność za zgodność usługi Konta z umową zgodnie z przepisami ustawy o

prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność

na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.

2. Reklamacje dotyczące usługi Konta mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą

przewidzianą w punktach IX. 3-5 Regulaminu Sklepu.

3. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje też

możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i

dochodzenia roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w punktach IX. 6-7 Regulaminu

Sklepu.

V . Dane osobowe

1. Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele

prowadzenia Konta, znajdują się w Polityce prywatności.VI. Zmiany Regulaminu Konta

1. Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Konta na zasadach

wskazanych w punkcie XI. 3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli klient nie akceptuje nowego

brzmienia Regulaminu Konta, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta

(kontaktując się w tym celu ze Sprzedawcą elektronicznie) z zachowaniem 14-dniowego

okresu wypowiedzenia.



Regulamin Newslettera w sklepie washLAB

I. Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą

1. Niniejszy regulamin newslettera („Regulamin Newslettera”) określa zasady i warunki

świadczenia przez Sprzedawcę („Sprzedawca”) – właściciela sklepu internetowego

washLAB („Sklep”) – usługi tzw. newslettera.

2. Newsletter to cykliczne wiadomości elektroniczne przesyłane przez Sprzedawcę na adres

e- mail osoby, która wyraziła stosowną zgodę marketingową („Subskrybent”).

Wiadomości te zawierają w szczególności informacje handlowe dotyczące Sklepu i

Sprzedawcy. Wiadomości te mogą również zawierać inne treści, związane z działalnością

Sprzedawcy, z branżą Sklepu, ewentualnie treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy

mogą być ciekawe i przydatne dla klientów lub potencjalnych klientów Sklepu

(„Newsletter”).

3. Niniejszy Regulamin Newslettera stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu

ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Newslettera jest usługą

dodatkową i poboczną w stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania

klientom zakupu Towarów. Usługa Newslettera jest nieodpłatna.

4. Regulamin Newslettera stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie

nieuregulowanym w Regulaminie Newslettera, do usługi tej stosuje się postanowienia

Regulaminu Sklepu.

5. Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Newslettera są takie same

jak w przypadku Sklepu

Reymonta 16, 80-290 Gdańsk

e-mail: kontakt@washlab.pl

tel.: 516183623II. III. Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Newslettera

1. W celu korzystania z usługi Newslettera niezbędne jest posiadanie:

i. komputera lub innego urządzenia z oprogramowaniem, które umożliwia odbiór

wiadomości e-mail,

ii. aktywnego adresu e-mail,

iii. dostępu do sieci Internet.

2. Korzystając z Newslettera Subskrybent ma możliwość otrzymywać od Sprzedawcy

wiadomości e-mail zawierające m.in.:

a. informacje o nowościach i promocjach w Sklepie,

b. kody rabatowe i/lub informacje o innych specjalnych korzyściach dla

subskrybentów Newslettera,

c. inne treści, związane z działalnością Sklepu i Sprzedawcy, branży Sklepu,

ewentualnie treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i

przydatne dla klientów lub potencjalnych klientów Sklepu.

3. Sprzedawca nie gwarantuje, ani nie deklaruje określonej częstotliwości wysyłania

Newslettera. O czasie wysyłki, a także o treści informacji handlowych zawartych w

Newsletterze decyduje Sprzedawca.

Umowa o świadczenie usługi Newslettera, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Newslettera

1. Zawarcie umowy o usługę Newslettera może nastąpić:

i. gdy osoba odwiedzająca Sklep wypełni stosowny formularz na stronie Sklepu,

podając swój adres e-mail, na który chce otrzymywać informacje handlowe,

ii. podczas składania zamówienia w Sklepie – gdy klient w koszyku Sklepu

wyrazi zgodę na otrzymywanie informacji handlowych poprzez zaznaczenie

odpowiedniego okienka wyboru (tzw. checkbox).

2. Sprzedawca może – jako zachęta do subskrypcji Newslettera – proponować potencjalnym

Subskrybentom bonus (prezent, tzw. lead magnet) w postaci kodu zniżkowego, treści

cyfrowej (np. darmowy e-book) lub innej korzyści dla subskrybenta, związanej z

działalnością sklepu (np. jednorazowa darmowa dostawa Towarów) („Bonus”).

Informacja o Bonusie przyznawanym w związku z subskrypcją Newslettera znajduje się

wówczas na stronie Sklepu.

3. Bonus dostarczany jest Subskrybentowi na adres e-mail podany przy subskrypcji,

niezwłocznie po zawarciu umowy o usługę Newslettera. Udostępnienie Bonusu następuje

w odpowiedniej formie cyfrowej (np. link umożliwiający pobranie e-booka, kodzniżkowy, kod do wpisania w odpowiednim polu koszyka Sklepu w celu otrzymania

darmowej dostawy).

4. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej Newslettera zawierana jest na czas

nieokreślony. Subskrybent może w każdej chwili zrezygnować z Newslettera bez

podawania przyczyny. W tym celu należy:

a. kliknąć w stosowny link zawarty w każdej wiadomości wysyłanej w ramach

Newslettera lub

b. skontaktować się ze Sprzedawcą elektronicznie.

5. Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi

Newslettera w terminie 14 dni od jej zawarcia.

6. Sprzedawca może w każdej chwili zaprzestać świadczenia usługi Newslettera, o czym

wszyscy Subskrybenci zostaną powiadomieni.

7. W przypadku, gdy Subskrybent nie otwiera wiadomości przesyłanych przez Sprzedawcę

w ramach Newslettera przez dłużej niż 5 miesięcy Sprzedawca (za dodatkowym

uprzedzeniem) zaprzestaje świadczenia na rzecz tego Subskrybenta usługi Newslettera.

IV . Reklamacje

1. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi

odpowiedzialność za zgodność usługi Newslettera z umową zgodnie z przepisami ustawy

o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi

odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.

2. Reklamacje dotyczące usługi Newslettera mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z

procedurą przewidzianą w punktach IX. 3-5 Regulaminu Sklepu.

3. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje też

możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i

dochodzenia roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w punktach IX. 6-7 Regulaminu

Sklepu.

V . Dane osobowe

1. Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele

świadczenia usługi Newslettera, znajdują się w Polityce prywatności.

VI. Zmiany Regulaminu Newslettera

1. Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Newslettera na zasadach

wskazanych w punkcie XI. 3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli Subskrybent nie akceptujenowego brzmienia Regulaminu Newslettera, może wypowiedzieć umowę o świadczenie

usługi Newslettera z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia (kontaktując się

w tym celu ze Sprzedawcą elektronicznie) lub ze skutkiem natychmiastowym (w sposób

wskazany w punkcie III.3. Regulaminu Newslettera).

Efekty, Które Zobaczysz i Poczujesz!

Doświadcz niezrównanej jakości i perfekcyjnych rezultatów. Nasze produkty to gwarancja lśniącego blasku i łatwości pielęgnacji, które pokochasz od pierwszego użycia.

Gwarancja Szybkiej i Bezpiecznej Wysyłki!

Darmowa wysyłka powyżej 149 zł, a my zrobimy co w naszej mocy, by ekspresowo wyjechało z magazynu.

Bezpieczne Zakupy, Bezpieczne Auto!

Twoje bezpieczeństwo to nasz priorytet! Od najwyższej jakości formuł chroniących lakier, po bezpieczne metody płatności i ochronę danych. Kupujesz z pełnym spokojem, my dbamy o resztę. Gwarantujemy pewność i niezawodność!