Regulamin sklepu internetowego
washLAB
I. Postanowienia ogólne, kontakt z właścicielem sklepu
1. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepu
internetowego washLAB, działającego pod adresem www https://washlab.pl.
2. Właścicielem Sklepu jest Aleksandra Lademann-Wolecka, przedsiębiorca prowadzący
działalność gospodarczą pod firmą Aleksandra Lademann-Wolecka z siedzibą pod
adresem: Reymonta 16, 80-290 Gdańsk wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, NIP: 9571182849, REGON: 540546330 (dalej
„Sprzedawca”).
3. Dane kontaktowe Sprzedawcy są następujące:
Adres do kontaktu: Reymonta 16, 80-290 Gdańsk
Adres e-mail: kontakt@washlab.pl
Numer telefonu: 516183623 (godziny obsługi telefonicznej klientów – w zakładce
Kontakt).
Punkt kontaktowy do komunikacji z organami państw członkowskich UE, Komisją
Europejską, Radą Usług Cyfrowych: kontakt@washlab.pl. Komunikacja może być
prowadzona w języku polskim.
II. Wymagania techniczne
1. W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie:
i. komputera lub innego urządzenia z przeglądarką internetową;
ii. dostępu do sieci Internet;
iii. aktywnego adresu e-mail.
III. Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Sprzedawca.
2. Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów, jak i innych osób
korzystających ze strony internetowej Sklepu można przeczytać w Polityce prywatności .
IV . Zawarcie umowy sprzedaży, konto klienta
1. Sklep umożliwia zakup towarów (dalej „Towary”),, uwidocznionych na stronie
internetowej Sklepu, w dwóch trybach:
i. bez rejestracji;
ii. z założeniem konta w Sklepie.
W obu przypadkach w celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru Towarów w
Sklepie, odpowiednim przyciskiem dodać je do „Koszyka” i kontynuować procedurę
składania zamówienia poprzez wybór odpowiednich opcji (sposób dostawy i płatności).
2. Informacje o produktach w Sklepie, tj. opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia
umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.
3. Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu zamówienia wszystkich
wymaganych danych koniecznych do wykonania umowy i ewentualnie (na życzenie
klienta) także danych do wygenerowania faktury V AT.
4. Jeśli klient zdecyduje się założyć konto w Sklepie (dalej „Konto”), rejestracja jest
jednorazowa, a adres poczty e-mail oraz wybrane przez klienta hasło są podstawą do
późniejszego logowania. Szczegóły udostępniania przez Sprzedawcę usługi cyfrowej
prowadzenia Konta dostępne są poniżej w Regulaminie Konta. Sklep umożliwia
logowanie się do Konta również poprzez social media i/lub konto użytkownika w
systemie Google. Po zalogowaniu do Konta, klient posiada dostęp do historii swoich
zamówień, a przy kolejnych zamówieniach nie musi ponownie wypełniać formularza
zamówienia swoimi danymi osobowymi.
5. Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z
posiadania konta. W tym celu należy wysłać swoją rezygnację na adres e-mail:
kontakt@washlab.pl.
6. Zatwierdzenie przez klienta zamówienia przyciskiem „Kupuję i płacę” (lub innego o
tożsamym brzmieniu) oznacza:
a. złożenie Sprzedawcy oferty zakupu Towarów zgodnie z opcjami wybranymi w
zamówieniu oraz zgodnie z niniejszym Regulaminem,
b. akceptację obowiązku dokonania zapłaty ceny Towarów oraz kosztów ich
dostawy.
7. Do zawarcia umowy sprzedaży (dalej „Umowa”) dochodzi z chwilą przyjęcia
zamówienia przez Sprzedawcę do realizacji (przyjęcie oferty klienta), o czym
Sprzedawca informuje poprzez wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia
zamówienia do realizacji.
8. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Towaru (w całości bądź w części),
Sprzedawca poinformuje o tym klienta – nie dochodzi wówczas do zawarcia Umowy.
Sprzedawca poinformuje klienta jednocześnie o istniejących możliwościach innego
sposobu realizacji zamówienia, np. częściowej realizacji zamówienia lub oczekiwania na
uzupełnienie przez Sprzedawcę stanów magazynowych. Jeżeli zamówienie zostało
wcześniej opłacone przez klienta, a nie jest możliwe do realizacji, Sprzedawca niezwłocznie zwraca klientowi dokonane płatności (stosownie do zakresu anulowania
zamówienia).;
9. Sprzedawca przekazuje klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na trwałym nośniku
najpóźniej w momencie dostarczenia Towaru
10. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w
jego dostawie powstałe w wyniku podania przez klienta niepełnego / błędnego adresu
dostawy lub braku podania innych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy
klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości co do ich
poprawności. W takim przypadku Sprzedawca (jeśli to możliwe) podejmie próbę
kontaktu z klientem, celem weryfikacji prawdziwości podanych danych.
V . Ceny i metody płatności
1. Ceny Towarów podawane są w walucie złoty polski (PLN) oraz w kwocie brutto, tj. wraz
z podatkiem V AT.
2. Koszt dostawy Towarów podawany jest osobno w koszyku Sklepu, w zależności od
sposobu dostawy wybranego przez klienta.
3. Dostępne metody płatności opisane są na stronie Sklepu w zakładce „Formy płatności”
oraz prezentowane są klientowi na etapie składania zamówienia (w koszyku).
4. Sklep oferuje następujące metody płatności:
a. tradycyjny przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy
b. szybki przelew elektroniczny / BLIK / płatność tzw. wirtualnym portfelem – za
pośrednictwem platformy płatniczej:
PayU
Przelewy24
c. płatność kartą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic
d. za pobraniem (przesyłka pobraniowa)
Sklepu
5. Jeżeli klient wybrał płatność zwykłym przelewem bankowym, zapłata za zamówienie
powinna nastąpić w terminie 7 dni od jego złożenia. W braku zapłaty w w/w terminie,
Umowę uważa się za niezawartą. Zdanie poprzednie nie dotyczy sytuacji, gdy
Sprzedawca oferuje klientom płatność odroczoną/płatność w ratach za pośrednictwem
zewnętrznego partnera.
VI. Dostawa towarów. Dostawa Towarów odbywa się wedle wyboru klienta:
za pośrednictwem firmy kurierskiej
do paczkomatów InPost
odbiór osobisty
2. Klient może również dokonać odbioru zamówienia:
a. osobiście w siedzibie firmy Sprzedawcy
3. Za wyjątkiem Towarów odbieranych przez klienta osobiście, zamówienie uważa się za
zrealizowane z chwilą nadania przesyłki do klienta (powierzenia przesyłki
przewoźnikowi trudniącemu się przewozem). Dokładny rzeczywisty termin doręczenia
przesyłki określa przewoźnik.
4. Towary wysyłane są przez Sprzedawcę w terminie do 1 dni roboczych, chyba, że w
opisie produktu podczas składania zamówienia przez klienta podano wyraźnie inny
termin. Szczegółowe terminy realizacji podane są na stronie Sklepu w zakładce „Czas
realizacji zamówienia”.
5. Sprzedawca standardowo obsługuje zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej za
pokryciem kosztów wskazanych na stronie Sklepu w zakładce “Czas i koszty dostawy”.
VII. Odstąpienie od umowy
1. Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o
prawach konsumenta (dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) posiada ustawowe
prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania,
bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa poniżej.
2. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał w w/w
terminie, oświadczenie:
w formie elektronicznej na adres: kontakt@washlab.pl lub
w formie pisemnej na adres: Reymonta 16, 80-290 Gdańsk.
3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru dostępnego
tutaj, przy czym użycie wzoru nie jest obowiązkowe. Sprzedawca niezwłocznie prześle
klientowi w formie e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od
umowy.
4. Następnie w terminie kolejnych 14 dni klient powinien na własny koszt odesłać zwracane
Towary na adres pocztowy ul. Potokowa 21H, 80-283 Gdańsk.
5. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o
odstąpieniu od umowy, dokona na rzecz klienta zwrotu:
ceny Towaru;
kosztów pierwotnej przesyłki Towaru do klienta według najtańszego zwykłego
sposobu dostarczenia rzeczy, oferowanego w Sklepie.6. Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu, gdy otrzyma
Towar z powrotem, albo co najmniej klient dostarczy Sprzedawcy dowód odesłania
rzeczy.
7. Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie
zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się
na inne rozwiązanie.
8. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru, jeżeli
przed złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy używał Towaru w sposób inny
niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
VIII. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru
1. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Umów o dostarczenie
Towarów:
a. nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta
/Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego lub służących zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb (towary personalizowane);
b. ulegających szybkiemu zepsuciu lub o krótkim terminie przydatności do użycia
(towary szybko psujące się);
c. dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie to zostało
otwarte przez klienta, a towaru po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze
względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych (towary
zapakowane ze względów higienicznych);
d. nagrań dźwiękowych, wizualnych albo programów komputerowych,
dostarczanych na nośniku materialnym (np. płyta CD) w zapieczętowanym
opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
e. które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie
połączone z innymi towarami (np. materiały budowlane, jeśli zostały użyte);
f. dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę
(prasa papierowa);
g. których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca
nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do
odstąpienia od umowy;
h. napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawarciu
umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30
dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie
ma kontroli.
IX. Reklamacje
1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi Towary zgodne z Umową.
2. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność za zgodność Towarów zgodnie z przepisami ustawy o prawach
konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na
zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
3. Reklamacje mogą być składane:
w formie elektronicznej na adres: kontakt@washlab.pl
lub w formie pisemnej na adres: ul. Reymonta 16, 80-290 Gdańsk.
4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie
lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
5. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument
i Przedsiębiorca Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed
sądem powszechnym) skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń.
6. W powyższym celu można:
i. zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o
wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia
sporu,
ii. skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta
lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona
konsumentów,
iii. zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o
rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
iv. skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution), która służy do
internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i
przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczy zobowiązań wynikających z umowy
zawartej przez internet. Więcej informacji o platformie ODR można znaleźć
tutaj. Uwaga! Platforma ta nie przyjmuje nowych skarg od 20 marca
2025r., a jej funkcjonowanie zakończy się 20 lipca 2025 r.
7. Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i
Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/.
X. Opinie o produktach
1. W Sklepie istnieje możliwość dodania przez klienta opinii o produkcie (dalej „Opinie”).
2. Opinie dodawane przez klienta powinny być legalne w rozumieniu aktu o usługach
cyfrowych (DSA) oraz zgodne z dobrymi obyczajami, co oznacza, że nie można
zamieszczać Opinii:
o charakterze bezprawnym;sprzecznych z dobrymi obyczajami, a w szczególności: zawierających treści
obraźliwe, pornograficzne, obrażające uczucia religijne, wzywające do nienawiści
rasowej, etnicznej, wyznaniowej;
naruszających praw innych osób, w tym w szczególności majątkowych i
osobistych praw autorskich oraz prawa do prywatności;
zawierających treści lub elementy graficzne o charakterze komercyjnym,
reklamowym, dotyczące produktów innych niż oferowane w Sklepie.
3. Sprzedawca i/lub dostawca zewnętrznego programu do badania satysfakcji klienta /
opinii klienta może moderować Opinie, co oznacza, że Opinie niezgodne z Regulaminem
nie będą opublikowane lub mogą być usunięte.
4. W przypadku zablokowania lub usunięcia Opinii, Sprzedawca poinformuje o tym klienta,
podając uzasadnienie. W takim przypadku klient może złożyć odwołanie na zasadach
opisanych w punkcie X. 5 Regulaminu.
5. Odwołania od decyzji dotyczących Opinii (dalej “Odwołanie”) mogą być składane:
w formie elektronicznej na adres: kontakt@washlab.pl
lub w formie pisemnej na adres: ul. Reymonta 16, 80-290 Gdańsk.
Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie Odwołania
(jeżeli osoba skladająca Odwołanie udostępniła Sprzedawcy adres e-mail). Sprzedawca
rozpatrzy Odwołanie w takiej formie, w jakiej zostało ono złożone (pisemnie lub poprzez
wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania Odwołania.
6. Każda osoba odwiedzająca Sklep ma możliwość złożenia Sprzedawcy zawiadomienia
(dalej “Zawiadomienie”), jeśli uważa, że w Sklepie w ramach Opinii zamieszczono
nielegalną treść nielegalną w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA) lub
sprzeczną z Regulaminem. Zawiadomienia powinny być składane w formie
elektronicznej na adres: kontakt@washlab.pl.
7. Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie
Zawiadomienia. Sprzedawca rozpatrzy Zawiadomienie w terminie 14 dni od jego
otrzymania, podając uzasadnienie. Od decyzji Sprzedawcy rozpatrującej Zawiadomienie
osoba, która je złożyła, może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w punkcie X. 5
Regulaminu.
8. W przypadku niezadowolenia ze sposobu rozstrzygnięcia przez Sprzedawcę Odwołania,
osoba składająca Odwołanie ma możliwość skorzystać z pozasądowych sposobów
rozstrzygania sporów, o których mowa w akcie o usługach cyfrowych (DSA).
9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Opinie zamieszczane w Sklepie przez
klientów, pod warunkiem, że:
nie posiada wiedzy o tym, iż Opinia jest nielegalną treścią;
niezwłocznie podejmuje odpowiednie działania w celu usunięcia lub
uniemożliwienia dostępu do nielegalnych treści, gdy uzyska taką wiedzę lub
wiadomość, w szczególności Sprzedawca niezwłocznie rozpatruje Zawiadomienia.
XI. Postanowienia końcowe
1. Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.
2. Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza
uprawnień konsumenta (i Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego) wynikających z przepisów
prawa.
3. Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiany
takie mają zastosowanie do zamówień złożonych po opublikowaniu nowej wersji
Regulaminu, a w przypadku (i) wcześniej zawartych Umów o świadczenie usługi
cyfrowej lub usługi elektronicznej, a także w przypadku (ii) klientów posiadających
Konto w sklepie – klient będzie powiadomiony o zmianie Regulaminu i możliwości nie
zaakceptowania nowej treści.
4. Regulamin obowiązuje od dnia 02-04-2025 r.
Regulamin Konta w sklepie washLAB
Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą
1. Niniejszy regulamin konta („Regulamin Konta”) określa zasady i warunki korzystania z
konta klienta („Konto”) w sklepie internetowym washLAB („Sklep”).
2. Niniejszy Regulamin Konta stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Konta jest usługą dodatkową i
poboczną w stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom
zakupu Towarów. Usługa prowadzenia Konta jest nieodpłatna.
3. Regulamin Konta stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie
nieuregulowanym w Regulaminie Konta, do usługi tej stosuje się postanowienia
Regulaminu Sklepu.
4. Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Konta są takie same jak w
przypadku Sklepu:
Reymonta 16, 80-290 Gdańsk
e-mail: kontakt@washlab.pl
tel.: 516183623
Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Konta1. Wymagania techniczne dla korzystania z usługi Konta są takie same, jak dla korzystania
ze Sklepu i wskazane zostały w punkcie II.1. Regulaminu Sklepu.
2. Korzystając z Konta klient Sklepu ma możliwość:
a. zapisać i przechowywać na Koncie swoje dane osobowe (w tym adres
dostawy), co umożliwia dokonywanie kolejnych zakupów w Sklepie bez
konieczności ponownego uzupełniania formularza adresowego,
b. wglądu w historię swoich zamówień,
c. wglądu w status realizacji zamówienia.
III. Umowa o świadczenie usługi Konta, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Konta
1. Założenie Konta przez klienta jest jednoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie
usługi elektronicznej na czas nieokreślony. Klient może w każdej chwili zrezygnować z
posiadania Konta bez podawania przyczyny. W tym celu należy skontaktować się ze
Sprzedawcą elektronicznie na adres kontakt@washlab.pl. Klient posiada także ustawowe
prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta w terminie 14 dni
od jej zawarcia.
IV . Reklamacje
1. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność za zgodność usługi Konta z umową zgodnie z przepisami ustawy o
prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność
na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
2. Reklamacje dotyczące usługi Konta mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą
przewidzianą w punktach IX. 3-5 Regulaminu Sklepu.
3. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje też
możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w punktach IX. 6-7 Regulaminu
Sklepu.
V . Dane osobowe
1. Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele
prowadzenia Konta, znajdują się w Polityce prywatności.VI. Zmiany Regulaminu Konta
1. Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Konta na zasadach
wskazanych w punkcie XI. 3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli klient nie akceptuje nowego
brzmienia Regulaminu Konta, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta
(kontaktując się w tym celu ze Sprzedawcą elektronicznie) z zachowaniem 14-dniowego
okresu wypowiedzenia.
Regulamin Newslettera w sklepie washLAB
I. Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą
1. Niniejszy regulamin newslettera („Regulamin Newslettera”) określa zasady i warunki
świadczenia przez Sprzedawcę („Sprzedawca”) – właściciela sklepu internetowego
washLAB („Sklep”) – usługi tzw. newslettera.
2. Newsletter to cykliczne wiadomości elektroniczne przesyłane przez Sprzedawcę na adres
e- mail osoby, która wyraziła stosowną zgodę marketingową („Subskrybent”).
Wiadomości te zawierają w szczególności informacje handlowe dotyczące Sklepu i
Sprzedawcy. Wiadomości te mogą również zawierać inne treści, związane z działalnością
Sprzedawcy, z branżą Sklepu, ewentualnie treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy
mogą być ciekawe i przydatne dla klientów lub potencjalnych klientów Sklepu
(„Newsletter”).
3. Niniejszy Regulamin Newslettera stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Newslettera jest usługą
dodatkową i poboczną w stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania
klientom zakupu Towarów. Usługa Newslettera jest nieodpłatna.
4. Regulamin Newslettera stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie
nieuregulowanym w Regulaminie Newslettera, do usługi tej stosuje się postanowienia
Regulaminu Sklepu.
5. Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Newslettera są takie same
jak w przypadku Sklepu
Reymonta 16, 80-290 Gdańsk
e-mail: kontakt@washlab.pl
tel.: 516183623II. III. Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Newslettera
1. W celu korzystania z usługi Newslettera niezbędne jest posiadanie:
i. komputera lub innego urządzenia z oprogramowaniem, które umożliwia odbiór
wiadomości e-mail,
ii. aktywnego adresu e-mail,
iii. dostępu do sieci Internet.
2. Korzystając z Newslettera Subskrybent ma możliwość otrzymywać od Sprzedawcy
wiadomości e-mail zawierające m.in.:
a. informacje o nowościach i promocjach w Sklepie,
b. kody rabatowe i/lub informacje o innych specjalnych korzyściach dla
subskrybentów Newslettera,
c. inne treści, związane z działalnością Sklepu i Sprzedawcy, branży Sklepu,
ewentualnie treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i
przydatne dla klientów lub potencjalnych klientów Sklepu.
3. Sprzedawca nie gwarantuje, ani nie deklaruje określonej częstotliwości wysyłania
Newslettera. O czasie wysyłki, a także o treści informacji handlowych zawartych w
Newsletterze decyduje Sprzedawca.
Umowa o świadczenie usługi Newslettera, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Newslettera
1. Zawarcie umowy o usługę Newslettera może nastąpić:
i. gdy osoba odwiedzająca Sklep wypełni stosowny formularz na stronie Sklepu,
podając swój adres e-mail, na który chce otrzymywać informacje handlowe,
ii. podczas składania zamówienia w Sklepie – gdy klient w koszyku Sklepu
wyrazi zgodę na otrzymywanie informacji handlowych poprzez zaznaczenie
odpowiedniego okienka wyboru (tzw. checkbox).
2. Sprzedawca może – jako zachęta do subskrypcji Newslettera – proponować potencjalnym
Subskrybentom bonus (prezent, tzw. lead magnet) w postaci kodu zniżkowego, treści
cyfrowej (np. darmowy e-book) lub innej korzyści dla subskrybenta, związanej z
działalnością sklepu (np. jednorazowa darmowa dostawa Towarów) („Bonus”).
Informacja o Bonusie przyznawanym w związku z subskrypcją Newslettera znajduje się
wówczas na stronie Sklepu.
3. Bonus dostarczany jest Subskrybentowi na adres e-mail podany przy subskrypcji,
niezwłocznie po zawarciu umowy o usługę Newslettera. Udostępnienie Bonusu następuje
w odpowiedniej formie cyfrowej (np. link umożliwiający pobranie e-booka, kodzniżkowy, kod do wpisania w odpowiednim polu koszyka Sklepu w celu otrzymania
darmowej dostawy).
4. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej Newslettera zawierana jest na czas
nieokreślony. Subskrybent może w każdej chwili zrezygnować z Newslettera bez
podawania przyczyny. W tym celu należy:
a. kliknąć w stosowny link zawarty w każdej wiadomości wysyłanej w ramach
Newslettera lub
b. skontaktować się ze Sprzedawcą elektronicznie.
5. Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi
Newslettera w terminie 14 dni od jej zawarcia.
6. Sprzedawca może w każdej chwili zaprzestać świadczenia usługi Newslettera, o czym
wszyscy Subskrybenci zostaną powiadomieni.
7. W przypadku, gdy Subskrybent nie otwiera wiadomości przesyłanych przez Sprzedawcę
w ramach Newslettera przez dłużej niż 5 miesięcy Sprzedawca (za dodatkowym
uprzedzeniem) zaprzestaje świadczenia na rzecz tego Subskrybenta usługi Newslettera.
IV . Reklamacje
1. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność za zgodność usługi Newslettera z umową zgodnie z przepisami ustawy
o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
2. Reklamacje dotyczące usługi Newslettera mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z
procedurą przewidzianą w punktach IX. 3-5 Regulaminu Sklepu.
3. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje też
możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w punktach IX. 6-7 Regulaminu
Sklepu.
V . Dane osobowe
1. Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele
świadczenia usługi Newslettera, znajdują się w Polityce prywatności.
VI. Zmiany Regulaminu Newslettera
1. Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Newslettera na zasadach
wskazanych w punkcie XI. 3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli Subskrybent nie akceptujenowego brzmienia Regulaminu Newslettera, może wypowiedzieć umowę o świadczenie
usługi Newslettera z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia (kontaktując się
w tym celu ze Sprzedawcą elektronicznie) lub ze skutkiem natychmiastowym (w sposób
wskazany w punkcie III.3. Regulaminu Newslettera).